Obrasci za periodično izvještavanje budžeta i budžetskih korisnika
Prema odredbama Zakona o budžetima u FBiH, Pravilnika o finansijskom izvještavanju i godišnjem obračunu budžeta u FBiH te drugih zakonskih i podzakonskih akata, budžeti u FBiH, kao i njihovi organizacioni dijelovi, te vanbudžetski fondovi, dužni su sačinjavati periodične finansijske izvještaje i dostavljati ih određenim nivoima vlasti i institucijama.
U nastavku dajemo obrasce za periodično izvještavanje, koje možete preuzeti klikom na link:
Naziv obrasca |
Vrsta obrasca |
Pregled prihoda, primitaka i finansiranja po ekonomskim kategorijama |
Obrazac broj 1.
|
Rashodi i izdaci po ekonomskim kategorijama |
Obrazac broj 2.
|
Posebni podaci o plaćama i o broju zaposlenih |
Obrazac broj 3.
|
Posebni podaci o tekućim i kapitalnim transferima |
Obrazac broj 4.
|
Klasifikacija rashoda i izdataka budžeta po vladinim funkcijama |
Obrazac broj 5.
|
Registar doznaka iz tekuće rezerve budžeta |
Obrazac broj 6.
|
Registar neizmirenih obaveza |
Obrazac broj 7.
|
Pregled prihoda, primitaka, rashoda i izdataka po ekonomskim kategorijama |
Obrazac broj 8.
|
Izvještaj o namjenskom utrošku transfera |
Obrazac broj 9.
|
Izvještaj o izvršenju poslovnog plana javnog preduzeća |
Obrazac broj JP
|
Budžetski korisnici koji imaju otvorene podračune u okviru Jedinstvenog računa Trezora, za namjenska sredstva dužni su sastavljati periodični i godišnji izvještaj i pismeno obrazloženje o namjenskom utrošku sredstava.
Obrasci se dostavljaju u elektronskoj i pisanoj formi. Pored obrazaca dostavlja se i bruto bilans u elektronskoj formi (e-mailom), excel tabela.
Kantonalna ministarstva finansija i vanbudžetski fondovi Federalnom ministarstvu finansija dostavljaju obrasce br. 3,4,5,7 i 8 u propisanim rokovima.
Obrazac JP popunjavaju javna preduzeća i dostavljaju nadležnom ministarstvu.